„Przedmiotem fotografii nie są fotografowane rzeczy, przedmioty, osoby, lecz to, jak one wyglądają po sfotografowaniu.”

 Garry Winogrand

Potrzebujesz profesjonalnych zdjęć do dokumentów?

Nie zwlekaj – czekamy na Ciebie.

Szanowni Państwo,

Zajmujemy się wykonywaniem stylowych zdjęć do wszystkich rodzajów dokumentów. Wykorzystujemy wysokojakościowe studyjne lampy błyskowe, profesjonalny sprzęt, a także możliwie najwyższej klasy papier. Mimo, iż wierzymy, że każdy człowiek jest piękny, to czasami warto delikatnie podretuszować chwilowe niedyspozycje. Dlatego każda fotografia, która tego wymaga jest w konsultacji z Państwem korygowana w cenie zdjęcia.

Sposób wykonywania zdjęć dowodowych i paszportowych został bardzo dokładnie określony w instrukcji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, której treść można znaleźć pod tym linkiem.

Generalna zasada – en face – twarz fotografowanej osoby skierowana prosto w obiektyw. Rozmiar zdjęcia 35x45mm.
dowod1     dowod

 

Te zasady nie pozwalają fotografowi w pełni ukazać swoich umiejętności – mimo to, robimy wszystko, aby żaden nasz klient nie musiał wstydzić się swojego dowodu lub paszportu 🙂

Na szczęście większe pole do popisu dają nam zdjęcia dyplomowe, legitymacyjne, a nawet do prawa jazdy.

Zdjęcie dowodowe to inwestycja na kilka lat – dlatego nie ryzykuj – zrób je u nas.

CENNIK

Format 35x45mm – paszport i dowód osobisty (biometryczne),
prawo jazdy, legitymacja itp.

4szt. 20 zł
8szt. 25 zł

Format 45x65mm – dyplom i inne

4szt. 30 zł
8szt. 35 zł

Format 50x50mm – wiza amerykańska

4szt. 30 zł
8szt. 35 zł

Format 60x90mm –straż graniczna itp.

4szt. 30 zł
8szt. 35 zł

– Zdjęcia wykonujemy na miejscu w ciągu kilku minut –

– Retusz twarzy w konsultacji z klientem – GRATIS – 

– Plik cyfrowy na e-mail – 5zł –

– Wykonujemy również inne, dowolne formaty zdjęć –

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony. Więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij